KONIEC ZAPISOW NA 2024 ROK ZNIKA ZA:
Co miesiąc będę dostarczał Ci 10 przeanalizowanych dogłębnie nisz na Amazon KDP przez 12 miesięcy, żeby oszczędzić Twój czas i abyś mógł publikować efektywnie tylko w dochodowych niszach
Hej!
Wiesz dlaczego jedni na Amazon KDP osiągają takie wyniki?
A innych sprzedaż szoruje po dnie od wielu lat mimo, że:
a) pracują długo i ciężko,
b) mają już setki opublikowanych produktów,
c) stosują płatną reklamę?
Zdradzę Ci coś, co łączy wszystkich moich klientów, którzy...
A czego nie robią inni.
Rozmawiając z klientami, którzy osiągają sprzedaż na poziomie kilkudziesięciu - kilkuset tysięcy złotych rocznie na Amazon KDP wyłoniłem jeden schemat postępowania, który stosują oni wszyscy.
Zadziwiające jest to, że większość z nich w swoim portfolio ma jedynie kilkanaście produktów.
Sporadycznie zdarzają się osoby mające ich kilkadziesiąt lub kilkaset i często ta ilość wynika z błędnego przekonania, którym kierowali się w przeszłości.
Analizując ich tok postępowania wyłoniłem 7 kluczowych czynników, które doprowadziły ich do tak wielkiego sukcesu. U każdego z nich występuje każdy ten element.
Czyli tak naprawdę zbiór słów kluczowych prowadzących do określonych produktów. Poświęć na ten krok najwięcej czasu, bo to od jego poprawnego wykonania będzie zależeć być albo nie być Twojego produktu na Amazon KDP.
a) Jeśli opublikujesz produkt w niszy, w której nie ma sprzedaży - stracisz czas.
b) Jeśli ta nisza będzie zbyt konkurencyjna - stracisz czas i pieniądze.
c) A jeśli ta nisza będzie objęta znakiem towarowym - stracisz konto.
Nie spiesz się. Lepiej jest opublikować jeden produkt w miesiąc świadomie i z głową, niż 100 na tak zwaną "pałę" licząc na to, że "coś musi się sprzedać". Wszyscy, którzy zarabiają dużo na KDP nie mają licznego portfolia produktów, bo skupiają się na ich jakości, a nie statystyce.
Sprawdź jakie produkty się sprzedają, a jakie nie i dlaczego. Przeanalizuj komentarze pod produktami konkurencji i zobacz co się podoba klientom w ich ich produktach, a co należałoby stanowczo poprawić. Sprawdź, czy na tym rynku jest wojna cenowa ( nie chcesz konkurować ceną! ).
Kopia nigdy nie wygra z oryginałem, ale jest największą formą pochlebstwa pamiętaj. To Ciebie muszą później starać się kopiować. Musisz znaleźć coś, co będzie wyróżniało Cię na tle innych produktów w tej niszy i przykuwało uwagę klientów.
Wcześniej wyłonione słowa kluczowe prowadzące do niszy musisz teraz wykorzystać w budowie listingu. Decydujesz które z nich użyjesz budując tytuł i podtytuł, a które wykorzystasz w 7 polach i opisie. To nie mogą być przypadkowo dobrane słowa. Tytuł i podtytuł to słowa najważniejsze pod kątem pozycjonowania i należy je zbudować ze słów najbardziej wartościowych dla Twojego produktu.
Dobre słowo kluczowe przede wszystkim:
a) jest ściśle związane z produktem,
b) jest wyszukiwane często,
c) nie jest zastrzeżone znakiem towarowym,
d) ukazuje relatywnie małą ilość produktów w wynikach wyszukiwania.
Publikacja jest dopiero początkiem. Poprawnie ułożony listing wykorzystujący relewantne słowa kluczowe będzie indeksował na nie Twój produkt. Ale to też nie wszystko...
Teraz musisz zadbać o to, żeby znaleźć się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania po tych słowach kluczowych. Musisz więc zadbać o sprzedaż na te konkretne słowa kluczowe. Dzięki temu Twój produkt będzie pozycjonowany i dostrzegany przez coraz większe grono potencjalnych klientów. A to z kolei znów powoduje wyższe pozycjonowanie i coraz szersze grono potencjalnych klientów widzi Twój produkt. Koło się zamyka.
Twój produkt możesz uznać za wypozycjonowany, jeśli znajduje się na pierwszej stronie na wszystkie słowa kluczowe, na których Ci najbardziej zależy. Na pierwszej stronie odbywa się większość sprzedaży. Twoim nadrzędnym celem jest się tam znaleźć.
Skoro Twój produkt jest już wypozycjonowany, to czas na stworzenie drugiego. Teraz możesz rozszerzyć swoje portfolio oferując produkt podobny, komplementarny lub zamienny i w ten sposób budować swoją pozycję lidera w niszy. Warto iść za ciosem. Sprzedaż jednego produktu będzie napędzała sprzedaż innych w danej serii. Możesz powiązać je marketingowo, wykorzystać otwarty portfel klienta, aby dołożył też inne Twoje produkty do koszyka. Zwiększasz wartość pojedynczego zamówienia dzięki temu.
Seria produktów pod Twoim logo jest świetną bazą do tego, by zbudować Twoją markę w sieci. Dziś masz ku temu mnóstwo sposobności. Media społecznościowe są bezpłatne. Możesz założyć stronę www, prowadzić kanał na TikToku, YouTube, Instagram, Facebooku.
Zauważ, że większość osób tego nie robi, bo ma tak wiele różnych produktów, że staje się to awykonalne Właśnie! A Ty się skupiłeś. Masz mniej produktów, ale spójnych ze sobą. Seria wygląda profesjonalnie. Teraz wystarczy opakować to w ładne pudełko - Twój własny brand. I okażę się, że nie trzeba mieć tysięcy produktów, aby zarabiać setki tysięcy na KDP. Wystarczy seria kilku, dobrze przemyślanych, zrobionych z głową i pomysłem.
14 kwietnia 2024r. mój klient napisał na naszej grupie post, który potwierdza powyższe w 100%.
... bo zrobił go INACZEJ niż konkurencja.
Ale jest pewien haczyk...
TO NIE JEST PROSTE...
I w dodatku zajmuje KUPĘ CZASU.
Wiem to doskonale.
A co gdybym powiedział Ci, że 80% tych działań ktoś może wykonać za Ciebie?
A Tobie zostawić jedynie najlepszą część tej zabawy, czyli wolną rękę w kreatywności stworzenia takiego produktu?
Widzisz...
W moim portfolio jest już ponad 21 000 ( 21 tysięcy! ) przeanalizowanych nisz na Amazon.
Zajmuję się tym na co dzień od 2018 roku.
Mam w tym ogromne doświadczenie i jestem na bieżąco z trendami na Amazon.
Nisze, którymi jedni się podniecają dzisiaj - ja analizowałem już rok wcześniej.
Posiadam też profesjonalne oprogramowanie, które mi w tym pomaga.
I często znajduję perełki, które dają moim klientom sprzedaż sięgającą ĆWIERĆ MILIONA złotych rocznie!
Dzisiaj masz jedyną taką szansę, by zlecić mi wykonanie całej tej żmudnej i trudnej pracy.
I zająć się jedynie tym, co najprzyjemniejsze w tym biznesie.
Czyli nie analizą liczb, wykresów, słupków i konkurencji.
A tworzeniem - czyli tą stroną kreatywną.
Dostaniesz mnóstwo gotowych nisz każdego miesiąca przez okrągły rok.
Powiem Ci jakie są mocne, a jakie słabe strony konkurencji, które należy uwzględnić w swoim produkcie.
Otrzymasz listę słów kluczowych do każdej niszy wraz z parametrami dla każdego z nich.
Znajdę sposób, aby wyróżnić Twój produkt na tle konkurencji i podsunę Ci go pod nos.
I będę dla Ciebie w ten sposób pracować przez 12 miesięcy.
Trwa nabór do corocznego Programu "Nisze 500+" ( w tym roku prawdopodobnie ostatnia edycja ).
Zapisy są otwarte tylko do 7 czerwca 2024.
Po tym terminie możliwość dołączenia przepada.
BONUS 1 ( wartość 2 991 zł )
Dodatkowe 360 nisz z poprzednich edycji programu
BONUS 2 ( wartość 4 656 zł )
Raporty z płatnego oprogramowania ( Helium 10 )
Do każdej nowej niszy otrzymasz bezpłatnie raport dotyczący produktów najlepiej zarabiających w tej niszy. W tym raporcie będziesz widzieć na jakie słowa kluczowe te produkty są wypozycjonowane i na którym miejscu. Będziesz mieć informacje jak często te słowa są wyszukiwane na Amazonie i jaką mają konkurencję.
Dowiesz się również ile takie słowo kluczowe zarabia w ciągu miesiąca oraz ile sprzedaży potrzebujesz na to słowo, aby znaleźć się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.
BONUS 3 ( wartość 87 zł )
Lista Kontrolna Amazon KDP
158 konkretnych pytań jakie musisz sobie zadać na każdym etapie publikacji produktu, aby być pewnym, że Twój produkt będzie zrobiony prawidłowo, zgodnie ze sztuką i regulaminem. Ta checklista nie pozwala zbłądzić. Wystarczy podczas każdego procesu ( szukanie i analiza niszy, tworzenie produktu, publikacja ) zadawać sobie te pytania i odhaczać każde z nich, aby mieć 100% pewności, że wszystko zostało zrobione tak jak należy.
Dzięki tej checkliście:
a) Zapewnisz sobie publikacje tylko w dochodowych niszach.
b) Nie pogubisz się na żadnym etapie tworzenia produktu i jego publikacji.
c) Unikniesz dzięki temu przykrych maili od supportu, w których często nie wiadomo o co chodzi.
d) Twoje produkty będą publikowane natychmiast, bo nie będzie do czego się przyczepić.
e) Bardzo szybko zdobędziesz atencję potencjalnych klientów, gdyż Twój produkt będzie mocno się wyróżniał na tle innych.
f) Wyrobisz sobie prawidłowy schemat postępowania.
BONUS 4 ( wartość 879 zł )
20 Godzin Nagrań z procesu szukania niszy
BONUS 5 ( wartość 3000 zł )
30 minut 1:1
Tylko w tej edycji specjalny bonus. Masz możliwość umówienia się ze mną na konsultacje 1:1, które będą trwały 30 minut. Normalnie staram się jak tylko mogę podnosić ceny za takie konsultacje, bo są one bardzo czasochłonne, a czas dzisiaj jest dla mnie walutą najcenniejszą.
Normalnie cena godzinnej konsultacji ze mną wynosi 6000 zł.
Na takich konsultacjach możemy porozmawiać o czym chcesz. Możesz zadawać dowolne pytania z zakresu Amazona KDP i biznesu online. Możemy się również umówić na kawę po prostu. To jest czas dla Ciebie do wykorzystania w ciągu 12 miesięcy od rozpoczęcia programu.
BONUS 6 ( wartość 297 zł )
Mapy Myśli Amazon KDP
Jest to produkt, który ma dla mnie dużą wartość sentymentalną, ponieważ opiera się o moje prywatne notatki, które prowadziłem ucząc sie biznesu na Amazon w latach 2018 - 2019. Na podstawie tych notatek sporządziłem mapy myśli z procesu szukania i analizy niszy oraz tworzenia produktu na Amazon KDP.
Znajdziesz tutaj:
a) Konkretne wytyczne, jakimi należy się sugerować projektując swój produkt.
b) Liczby, do których trzeba dążyć, aby stwierdzić, że nisza jest warta zainteresowania.
c) Grę na punkty. Zadania do wykonania z określoną liczbą punktów za ich złe, poprawne, dobre lub wybitne wykonanie. Suma punktów uzyskanych na każdym etapie odzwierciedla jakość Twojego produktu i atrakcyjność doboru niszy.
Mapy Myśli to swoiste Poka - Yoke, które nie pozwala pobłądzić na żadnym kluczowym etapie.
BONUS 7 ( wartość 89 zł )
Ebook 10 Metod Na Szukanie Niszy
Poznasz aż 10 narzędzi, dzięki którym będziesz znajdować pomysły na swoje kolejne produkty na Amazon KDP. Sam z nich korzystałem szukając pomysłów do ebooka, którego masz w koszyku.
* Wytłumaczę Ci jak ich używać skutecznie.
* Nie będziesz musieć wydawać pieniędzy na subskrypcję płatnych programów do szukania niszy. To niepotrzebne!
Te bezpłatne metody dostarczą Ci pomysłów na produkty na kolejne 3 lata do przodu.
Będziesz na bieżąco z tym, co sprzedaje się na Amazonie aktualnie. Pokażę Ci jak śledzić trendy i za nimi nadążać.
BONUS 8 ( wartość 78 zł )
Ebook 15 Metod Na Wyróżnienie Produktu
Poznasz sposoby, które pozwolą Ci się wyróżnić nawet w najbardziej konkurencyjnych niszach.
Nie straszna będzie Ci konkurencja, która sprzedaje od wielu lat swoje produkty. Ty zrobisz je lepiej.
Dowiesz się jakie taktyki stosują najlepsi gracze na Amazon KDP, aby ich produkty wydawały się dużo bardziej wartościowe niż te konkurencji.
Pokażę Ci dlaczego musisz mieć droższe produkty od swojej konkurencji.
ILE TO JEST WARTE?
To wszystko jest warte 15 574 zł
ILE TO KOSZTUJE?
Prawdziwą ceną każdego rozwiązania jest zysk, jaki przynosi. Jeśli coś zarabia więcej, niż kosztuje, jest tanie.
Oferowany program potrafi zarobić dla subskrybenta tysiące, dziesiątki, a czasem setki tysięcy złotych, a kosztuje ułamek takiej sumy.
Najtańsza rzecz jest droga, jeśli nie daje zysku. Mało tego, najdroższe bywają rzeczy darmowe — bo zużywają Twój czas, dając bardzo mało w zamian.
Warto się przyjrzeć wynikom moich kursantów poniżej.
WAŻNE!
Cena wzrasta co 7 dni o 200 zł.
Zapisy trwają do 07.06.2024 r.
Ilość miejsc: 120
KONIEC ZAPISOW NA 2024 ROK ZNIKA ZA:
ZAREZERWUJ SWOJE MIEJSCE DZISIAJ TANIEJ!
Co miesiąc otrzymasz paczkę 10 dochodowych nisz, w których możesz zarobić ogromne pieniądze.
Do każdej niszy dostajesz najlepsze słowa kluczowe, których musisz użyć w budowie swojego listingu.
Powiem Ci dokładnie co musisz zrobić, żeby Twój produkt wyprzedzał konkurencję i wyróżniał się na jej tle.
Otrzymasz raporty, w których dokładnie będziesz widzieć na jakie słowa kluczowe Twoje konkurencja się pozycjonuje i na które słowa się reklamuje.
12 - miesięczny program dla osób chcących uwolnić 80% swojego czasu i oddelegować zadania związane z szukaniem i analizą niszy, słów kluczowych oraz konkurencji na Amazon KDP.
3497 zł
JEDNORAZOWO ZA 12 MIESIĘCY
Klikając przycisk DODAJ DO KOSZYKA możesz wybrać opcję płatności PayU, wypełnić dane do zamówienia i faktury i w kolejnym kroku rozłożyć zakup nawet na 20 rat 0%.
Otrzymasz wszystkie nisze i słowa kluczowe, które zostały wyłonione w poprzednich edycjach.
Jako bonusy otrzymujesz ebooki oraz mapy myśli stworzone na podstawie moich prywatnych notatek z czasów, kiedy uczyłem się biznesu na Amazon KDP.
Konkretne wytyczne na co zwracać uwagę, jakie liczby powinny Cię interesować.
Każdy znajdzie dla siebie masę inspiracji dlatego, że będziesz otrzymywać nisze z przeróżnych kategorii i stopnia zaawansowania.
KONIEC ZAPISOW NA 2024 ROK ZNIKA ZA:
WAŻNE!
Cena wzrasta co 7 dni o 200 zł.
Zapisy trwają do 07.06.2024 r.
Ilość miejsc: 120
KONIEC ZAPISOW NA 2024 ROK ZNIKA ZA:
ZAREZERWUJ SWOJE MIEJSCE DZISIAJ TANIEJ!
Co miesiąc otrzymasz paczkę 10 dochodowych nisz, w których możesz zarobić ogromne pieniądze.
Do każdej niszy dostajesz najlepsze słowa kluczowe, których musisz użyć w budowie swojego listingu.
Powiem Ci dokładnie co musisz zrobić, żeby Twój produkt wyprzedzał konkurencję i wyróżniał się na jej tle.
Otrzymasz raporty, w których dokładnie będziesz widzieć na jakie słowa kluczowe Twoje konkurencja się pozycjonuje i na które słowa się reklamuje.
12 - miesięczny program dla osób chcących uwolnić 80% swojego czasu i oddelegować zadania związane z szukaniem i analizą niszy, słów kluczowych oraz konkurencji na Amazon KDP.
3497 zł
JEDNORAZOWO ZA 12 MIESIĘCY
Klikając przycisk DODAJ DO KOSZYKA możesz wybrać opcję płatności PayU, wypełnić dane do zamówienia i faktury i w kolejnym kroku rozłożyć zakup nawet na 20 rat 0%.
Otrzymasz wszystkie nisze i słowa kluczowe, które zostały wyłonione w poprzednich edycjach.
Jako bonusy otrzymujesz ebooki oraz mapy myśli stworzone na podstawie moich prywatnych notatek z czasów, kiedy uczyłem się biznesu na Amazon KDP.
Konkretne wytyczne na co zwracać uwagę, jakie liczby powinny Cię interesować.
Każdy znajdzie dla siebie masę inspiracji dlatego, że będziesz otrzymywać nisze z przeróżnych kategorii i stopnia zaawansowania.
Czy można dołączyć później?
Nie. Zapisy do programu otwieram tylko raz w roku. W 2024 roku jest ostatnia edycja. Specjalnie zapisy otwieram wcześniej, żeby dać czas do namysłu na podjęcie decyzji i ewentualne uzbieranie środków. Im szybciej podejmiesz decyzję, tym mniej dasz mi zarobić.
Czy cena obejmuje 1 miesiąc, czy cały okres subskrypcji?
Cena podana w ofercie dotyczy całego okresu subskrypcji. Nie oferuję płatności miesięcznych.
Czy można płacić miesięcznie?
Tak. Możesz rozbić sobie tą płatność nawet na 50 rat w systemie ratalnym PayU. Jeśli wniosek w PayU Ci nie przejdzie ( może się tak zdarzyć ), to skorzystaj z płatności przez TubaPay, gdzie możesz rozbić tą inwestycję na 6 płatności miesięcznych.
Ile trwają zapisy?
Program 120 nisz w przedsprzedaży dostępny jest od 1 maja. Cena w pierwszym tygodniu maja jest najniższa. Z każdym kolejnym tygodniem cena wzrasta o 200 zł, by z dniem 7 czerwca osiągnąć wartość nominalną 100% wyższą.
Jakie nisze dostanę?
Dokładnie takie, jakie na ten moment są atrakcyjne do wejścia i prosperują przyszłościowo. Nie mam szklanej kuli i nie wywróżę tego, co się będzie działo na rynku. Natomiast zapewniam, że będą to nisze dogłębnie przeanalizowane, gotowe do wejścia.
Skąd mam pewność, że to będą dobre nisze?
Przeanalizowałem tysiące nisz dla swoich kursantów, których wyniki widzisz wyżej. Moi klienci zarabiają więcej niż guru Amazona w USA. Nic więcej nie muszę chyba dodawać.
Co bierzesz pod uwagę analizując niszę?
Wiele czynników, które w zestawieniu ze sobą dopiero dają mi rzetelny obraz niszy. Nigdy nie opieram analizy na pobieżnych danych dotyczących jednego lub dwóch parametrów. Zawsze analiza jest dogłębna i świadoma. To, co się liczy w dobrej niszy to przede wszystkim:
1. Możliwość zarobku - to chyba jasne. Produkty z niskim BSR są jak najbardziej pożądane. Niemniej często wiąże się to z dużą konkurencją w takiej niszy. Pamiętać natomiast należy przede wszystkim o tym, że BSR nie świadczy o sprzedaży na dane słowo kluczowe, a o sprzedaży ogólnej danego produktu. Więc zawsze należy zbadać na jakie słowa kluczowe dany produkt pozycjonuje się najwyżej. Dlaczego? Bo 95% sprzedaży na Amazonie odbywa się na pierwszej stronie + zdecydowaną większość z nich zgarniają produkty wypozycjonowane na miejscach 1-3 ( pod warunkiem, że spełniają zapytanie kluczowe, o czym poniżej ).
2. Do niszy musi prowadzić wiele atrakcyjnych pod kątem ilości wyszukiwań słów kluczowych.
3. Dobrze, kiedy w niszy produkty się reklamują. Pamiętaj, że jeśli ktoś reklamuje dany produkt dłuższy czas, to nie robi tego charytatywnie. Jest to znak, że ta reklama się opłaca w tej niszy, a więc i produkt na siebie zarabia.
4. Konkurencja bezpośrednia, bo tylko taka się dla nas liczy, czyli ilość produktów pod danym słowem kluczowym prowadzącym do niszy, które bezpośrednio i bezsprzecznie odpowiadają na dane zapytanie kluczowe klienta.
5. Sezonowość niszy lub jej brak. Trudność w ocenieniu niszy sezonowej polega na tym, że nie zrobimy tego opierając się na danych uzyskanych poza tym sezonem, bo będą one nieadekwatne. Musimy wspierać się danymi historycznymi, a to umożliwia nam tylko drogie i płatne oprogramowanie.
6. Nisza musi dawać możliwość wyróżnienia się, co nie zawsze jest możliwe. Ciężko jest wyróżnić się produktem, który z założenia ma wyglądać tak, jak każdy go sobie wyobraża. Na przykład zeszyt w linie, kalendarz biurkowy itp. Tu sprzedaje okładka w większości przypadków, nie wnętrze.
7. Liczba BESTSELLEROW. Im więcej takowych w połączeniu z czynnikami wyżej, tym lepiej. Świadczy to o popularności produktów w danej niszy i dużym popycie. Pamiętać jednak należy, że bestseller może mieć ranking 100 000 BSR jak i 100 BSR. Więc sama łatka BESTSELLERA nie jest wyznacznikiem atrakcyjności niszy. Dlatego tak ważne jest zestawienie wszystkich tych aspektów razem, by wyciągnąć rzetelne wnioski.
8. Opinie klientów. To najlepsze źródło informacji. To feedback od rynku, który daje często gotowy pomysł na produkt. W opiniach możesz dowiedzieć się tego co się klientom podoba w danych produktach, co by zmienili, co dodali, co ujęli, a co jest absolutnie niedopuszczalne. Mając taką wiedzę jesteś w stanie stworzyć produkt idealnie pod klienta, co zagwarantuje Ci sukces w niszy.
9. Znaki towarowe. Nisza ( a właściwie słowo kluczowe prowadzące do tej niszy ) musi obligatoryjnie być wolne od znaków towarowych, byśmy mogli spokojnie spać nie martwiąc się o problemy spowodowane naruszaniem praw autorskich.
10. Liczba wyników wyszukiwania. To ważny, ale nie najważniejszy parametr. Ważniejszy jest punkt 4. Jeśli pod danym słowem zindeksowanych jest 10 000 produktów nie oznacza to wcale, że będzie to nisza konkurencyjna. Może okazać się mniej konkurencyjna od niszy, do której prowadzi słowo, pod którym zindeksowanych jest 1000 produktów, ale wszystkie odpowiadają na zapytanie kluczowe. Ot co!
11. Kategorie. Są kategorie, w których nie możemy reklamować swoich produktów. To też ważny aspekt, który może decydować o tym, czy uda nam się pokazać na pierwszej stronie. Organiczny ruch jest uzyskać dużo trudniej, aniżeli ten płatny. Ważne jest również to, aby kategorie, w których możemy umieścić produkt w danej niszy miały relatywnie niski próg wejścia do BSR50.
Czy dostanę fakturę VAT?
Oczywiście. Zaraz po zakupie na Twojego maila zostanie przysłana faktura VAT23%.
Czy mogę zapłacić zwykłym przelewem na poczcie?
Tak. Wybierając formę płatności Przelewy24 odnajdziesz tam formę płatności "przelew tradycyjny".
Jak otrzymam dostęp do programu?
Po zakupie otrzymasz dane do logowania na swój adres e-mail. Pierwszą paczkę tej edycji znajdziesz tam 1 czerwca wraz z pierwszymi paczkami z poprzednich edycji.
Jak długo mam dostęp do programu?
Dostęp jest dożywotnio, więc nie musisz ich kopiować na swój dysk twardy 🙂
Czy wszyscy uczestnicy otrzymają te same nisze?
Oczywiście. Nie ma innej możliwości. Gdybym miał szukać dla każdego indywidualnie 10 nisz co miesiąc, to każdy musiałby zapłacić za ten program 100 razy więcej.
Niemniej to, że wszyscy mają dostęp do tych samych nisz nie stanowi absolutnie żadnego problemu. Z pierwszej edycji tego programu skorzystało 110 osób. Czy to dużo, biorąc pod uwagę tysiące osób, które codziennie rejestrują się na KDP? Nie.
Spójrz na statystyki.
Gwarantuje Ci, że 60% osób biorących udział w programie 120 nisz nie wykona żadnego kroku, by wdrożyć to w życie ( takie są przykre statystyki ). 30% coś zrobi, a 10% zabierze się za to na poważnie. Więc ze 110 osób 11 z nich zadziała.
Czy 11 osób stanowi dla Ciebie konkurencję mając do dyspozycji 120 nisz? Absolutnie nie. Jeśli uda Ci się wydać 2-3 produkty w różnych niszach w ciągu miesiąca, to będzie to dobry wynik.
Weź pod uwagę też to, że nie tylko my te niszę dostrzegamy. W momencie, kiedy ja analizuje niszę, to prawdopodobnie setki osób na całym świecie analizuje ją tego samego dnia. Widzi je cały amazonowy świat. Ale tylko nieliczni działają. Więc po to dostajesz je na talerzu, by się nie zastanawiać, tylko od razu działać. Tym budujesz swoją przewagę nad całą resztą "obserwatorów" czekających na lepsze okazje. Atrakcyjna nisza będzie się zapełniać z dnia na dzień. Od Ciebie zależy kiedy wskoczysz do tego pociągu.