197 zł

297 zł

Co zyskasz dzięki Mapie Myśli?

Poznasz wszystkie wytyczne potrzebne do znalezienia profitowej niszy, dzięki czemu nie będziesz tracił czasu na tworzenie produktów i publikowanie ich w niszach, w których nikt ich nie zauważy.
Będziesz wiedzieć jaka długość słowa kluczowego po którym szukasz niszy jest odpowiednia i dlaczego jest to tak istotne do znalezienia wąskiej niszy.
Przekonasz się, że ilość wyników wyszukiwania nie jest najistotniejsza i nie świadczy o ilości Twojej konkurencji właściwej.
Dowiesz się o zależnościach pomiędzy rankingiem BSR, a zarobkami, na jakie możesz liczyć w danej niszy. Będziesz w stanie to oszacować badając poziom zarobków swoich konkurentów.
Poznasz tajemny współczynnik WNP, który faktycznie jak na dłoni pokaże Ci siłę Twojej konkurencji. Często okazuje się, że w niszy, w której jest 20 000 produktów tylko kilka procent jest faktyczną konkurencją. Dzięki temu dostrzeżesz swoje szanse tam, gdzie ich wcześniej nie dostrzegałeś.
Nauczysz się wyszukiwać słów kluczowych powiązanych do Twojego produktu i zrozumiesz, że im więcej ich jest, tym więcej sprzedaży wygenerujesz w jednej niszy.
Przekonasz się jak ważne jest zbadanie sezonowości niszy, czyli stwierdzenie w jakich okresach sprzedaję się najlepiej, a kiedy tej sprzedaży praktycznie nie ma.
Poznasz wszystkie czynniki, które pozwolą Ci dogłębnie przeanalizować całą Twoją konkurencję. Dostaniesz konkretne liczby.
Dowiesz się jak wyłonić odpowiednie słowa kluczowe do swojego listingu. To bardzo ważne dla odpowiedniego indeksowania Twojej książki.
Pokażę Ci jak nazwa autora + jej długość może wpływać na odbiór Twojej książki przez klientów. 
Nauczysz się jak powinno wyglądać dobrze skomponowane wnętrze Twojej książki. Poznasz wszystkie czynniki o tym decydujące.
Poznasz wszystkie cechy, jakie powinna mieć dobra, przykuwająca uwagę okładka. To od niej zaczyna się proces zakupowy.
Zdobędziesz umiejętności pozwalające na prawidłowe ułożenie tytułu i podtytułu Twojej książki. Są to najważniejsze słowa kluczowe pozycjonujące Twoją książkę, więc trzeba to zrobić perfekcyjnie!
Od tej pory będziesz wiedzieć jak powinien wyglądać skuteczny i perswazyjny opis, który domyka każdego klienta. Jest to najbardziej niedoceniony element listingu, a zarazem decydujący w dużym procencie o finalizacji zamówienia.
Dobierzesz odpowiednie kategorie dla swojej książki. To kluczowy etap publikacji, od którego będzie zależeć to , czy uda Ci się zdobyć łatkę BESTSELLERA. Nauczysz się szukać kategorii, w których będzie to najprostsze.
Poznasz jedyną skuteczną strategię wyłaniania backendowych słów kluczowych do 7 pól.
Dowiesz się, że odpowiednie zarządzanie strategiami cenowymi ma kolosalne znaczenie dla istnienia Twojego produktu.
Poznasz korzyści płynące z przygotowania wersji elektronicznej Twojej książki papierowej. Dzięki temu możesz podwoić swoje dochody ze sprzedaży książek.

SZUKANIE NISZY

DŁUGOŚĆ SŁOWA KLUCZOWEGO
ILOŚĆ WYNIKÓW WYSZUKIWANIA
LICZBA KONKURENCJI WŁAŚCIWEJ
BESTSELLER RANK ( BSR )
WSPÓŁCZYNNIK "WNP"
POWIĄZANE KLUCZE
ANALIZA SEZONOWOŚCI

PRZYGOTOWANIE PRODUKTU

ANALIZA KONKURENCJI
KONKURS SŁÓW KLUCZOWYCH
DOBÓR NAZWY AUTORA
CECHY WNĘTRZA
CECHY OKŁADKI
BUDOWA TYTUŁU
BUDOWA PODTYTUŁU
KONSTRUKCJA OPISU
DOBÓR KATEGORII
WYŁONIENIE BACKENDÓW
STRATEGIA CENOWA
PRZYGOTOWANIE E-BOOKA

Przeczytam Ci jeden rozdział z bonusowych materiałów...

POZNAJ OPINIE PIERWSZYCH KLIENTÓW

mapa myśli amazon kdp opinie
mapa myśli amazon kdp opinie