Site icon SKUTECZNY W SIECI

Jak zlecać na Fiverr?

jak zlecać na fiverr amazon kdp

jak zlecać na fiverr amazon kdp

Jak zlecać na Fiverr?

Jak zlecać na Fiverr?

Dzisiaj będziemy rozmawiać na temat portalu Fiverr.com. Jest to portal, który zrzesza freelancerów, gdzie możemy im zlecić wykonanie jakichś konkretnych zadań, które nas interesują, na które nie mamy czasu, które chcemy po prostu oddelegować. Temat tego odcinka wynika z Waszej prośby. Dlatego postanowiłem taki odcinek nagrać, ponieważ wiele osób chciałoby zacząć zlecać wykonanie pewnych rzeczy dotyczących Amazona KDP, natomiast nie wie jak do tego podejść, na co zwracać uwagę. W tym filmie właśnie wam o tym chciałem powiedzieć. Dlatego jeżeli jesteście zainteresowani, to koniecznie zostańcie do końca, dajcie łapki w górę, subskrybujcie kanał, jeśli jeszcze tego nie robicie i kliknijcie przycisk dzwoneczka, żeby dostawać ode mnie powiadomienia na temat każdego nowego materiału wypuszczonego właśnie na tym kanale.

Dobrze, ale zanim przejdziemy tak naprawdę moi drodzy do rzeczy, zanim przejdziemy do ekranu mojego komputera, to powiedzmy sobie na temat tego, kiedy należy w ogóle zlecać wykonanie jakichkolwiek czynności związanych z publikacją na Amazon KDP, czy czegokolwiek innego, co chcielibyście w przyszłości komuś oddelegować. Ja już Wam wielokrotnie zwracałem uwagę na to, że aby coś oddelegować, to musimy najpierw mieć jakąś wiedzę w tym zakresie. Załóżmy, że ja w tym momencie chciałbym uwolnić trochę więcej czasu i chciałbym oddelegować swoje reklamy na Facebooku, czy na Google. W tym momencie ja to mogę zrobić, ponieważ wiem jak się te reklamy robi, na co zwracać uwagę, co daje największe przełożenie na sprzedaż. Jakie są czynniki, których trzeba pilnować. Jakie współczynniki muszą ze sobą współgrać, co zrobić, aby reklamę poprawić, jak ją optymalizować, jak zarządzać budżetem. Ja to wszystko wiem.

Dlatego ja mógłbym teraz w tym momencie zlecić wykonanie takiej kampanii za mnie i wiedzieć czego mogę wymagać od np. jakiejś agencji marketingowej, która by prowadziła taką kampanię właśnie dla mnie. Czyli taka agencja nie mogłaby mi wcisnąć kitu za przeproszeniem, że ich reklama działa bardzo dobrze i ich kampania sobie radzi, skoro ja nie widzę sprzedaży, a wiem że agencje marketingowe bardzo często patrzą tylko i wyłącznie na jeden współczynnik, czyli ROAS ( zwrot z inwestycji ). ROAS oczywiście jest bardzo ważny, natomiast jeżeli chodzi o kampanie np. skierowaną na zbieranie leadów, czyli kontaktów do swojej bazy mailingowej, no to to już nie jest takie istotne, a większość agencji marketingowych właśnie kieruje się tym współczynnikiem. Dlatego ja w tym momencie już wiem czego mógłbym oczekiwać od takiej agencji. Jakich wyników mógłbym oczekiwać i mogę ich kontrolować na bieżąco. I dokładnie to samo jest ze zlecaniem różnego rodzaju prac na Fiverr. Czyli ty, jako początkująca osoba na Amazon KDP nie możesz tego zrobić po prostu. Mam wiele przykładów ludzi, którzy do mnie piszą pokazując mi swoje produkty, które zlecają gdzieś tam na Fiverr. Wysyłają mi te produkty do oceny, czy coś takiego może być, bo wydali na to powiedzmy 100, 200 dolarów. I uwierzcie mi, że te produkty, te wnętrza, te okładki, te opisy są zrobione beznadziejnie. Dlaczego tak jest? Dlatego, że taka osoba, która wykonuje dla was taką pracę doskonale wie z kim ma do czynienia w momencie, kiedy po prostu przedstawiacie im swoje wymagania odnośnie danego produktu. Jeżeli tych wymagań nie macie skonkretyzowanych, to ta osoba to wykorzysta i pójdzie po najmniejszej linii oporu, po tzw. łebkach i zrobi wam produkt, który będzie po prostu bardzo, bardzo słaby, bo i tak go łykniecie. Taka jest prawda. Dlatego wiele osób, które do mnie piszą z pytaniem, czy mogą zlecić coś już na Fiverr, jak zlecić to na Fiverr, to ja odpowiadam: Zrób najpierw sam. Naucz się tego. Naucz się robić okładki. Naucz się robić wnętrze, opisy. Naucz się dobierać słowa kluczowe, kategorie. Naucz się szukać niszy, a dopiero potem możesz to zlecić, ponieważ będziesz wiedzieć czego możesz od takiego freelancera oczekiwać. Pamiętajcie, że na Fiverr w zdecydowanej większości, jeżeli ktoś chce się wybić jako Freelancer, to udostępnia możliwość rewizji nieograniczonej. Czyli dopóki nie przyjmiecie tego produktu, dopóki ten produkt nie spełni Waszych oczekiwań w stu procentach, to ten freelancer nie dostanie pieniędzy od Fiverr. Dlatego on będzie na pewno cały czas próbował wam dogodzić, na pewno będzie zwracał uwagę na wszelkie wasze sugestie. I o to musicie zadbać. Natomiast pamiętajcie, że zlecać możecie tylko i wyłącznie wtedy, kiedy wiecie czego macie oczekiwać. A będziecie wiedzieć czego macie oczekiwać dopiero, kiedy poznacie Amazon KDP, kiedy poznacie te wszystkie aspekty publikacji na tej platformie, kiedy zobaczycie jakie produkty się sprzedają i dlaczego się sprzedają. To wszystko jest po prostu kwestią doświadczenia i spędzonych godzin na tej platformie. Tego się przeskoczyć nie da. I to jest naprawdę słowem wstępu, ale bardzo bardzo istotna uwaga, ponieważ wiele osób popełnia ten błąd i wyrzuca pieniądze w błoto zlecając od razu na Fiverr robienie naprawdę banalnie prostych rzeczy. Zarabiają niskie sumy i taka osoba wykorzystuje to. Wykorzystuje waszą niewiedzę i robi wam po prostu po najmniejszej linii oporu jak wspomniałem produkty, których zdecydowanie nie polecam wrzucać na Amazon KDP.

Co więcej, bardzo często jest tak i to jest bardzo przykre, że te produkty są po prostu kopiowane z produktów innych, które kiedyś gdzieś tam ktoś zlecił danemu freelancerowi. Ten produkt jest podobny, który wy chcecie wykonać, więc on po lekkim retuszu, po lekkich zmianach taki produkt wam udostępnia i mogą z tego tytułu być po prostu nieprzyjemności związane z tym, że nie potraficie przedstawić np. praw autorskich do tego dzieła, do tej książki i ktoś inny np. zgłosi naruszenie tych praw autorskich. Więc na bardzo wiele rzeczy trzeba uważać i właśnie w tym filmie chciałbym wam powiedzieć dokładnie na co tutaj zwrócić uwagę.

Za chwilę przejdziemy do mojego komputera, natomiast jeszcze co wam chcę powiedzieć to to, abyście nie oszczędzali pieniądzy, czyli nie oszczędzali na jakości Waszego produktu, czy Waszej usługi, którą chcecie zlecić. Dlatego, że tutaj akurat jest bardzo często potwierdzone to, że wraz z ceną idzie jakość. Czyli im niższa cena, tym ta jakość jest słabsza. Oczywiście nie zawsze tak jest, ponieważ na Fiverr są też nowi freelancerzy, którzy chcą się wybić i konkurują po prostu ceną z tymi, którzy są już tam długi czas. Więc im też czasami warto dać szansę, ale to dopiero będziecie mogli zrobić wtedy, kiedy będziecie w stu procentach wiedzieli jakiego efektu oczekujecie. Dobrze przejdźmy może na sam Fiverr Ja wam pokażę całą platformę. Pokażę wam jak tam wyszukiwać freelancerów, czym się kierować jakie są kryteria. Jak pisać do takiego freelancera itd. Także zapraszam do ekranu mojego komputera.

I jesteśmy już na Fiverr. Strona nazywa się Fiverr.com. Tak jak widzicie. I co tutaj możemy zrobić? Co tutaj możemy zlecić? Tak naprawdę mamy dwa sposoby na wyszukiwanie tego, co chcemy zlecić freelancerowi. Możemy wykorzystać tutaj standardową lupkę, czyli wpisać sobie np. “KDP Book Cover” czyli chcemy zlecić wykonanie okładki do naszego produktu, do naszej książki paperback, czy e-book. I tutaj pokazują nam się właśnie oferty freelancerów, którzy oferują taką usługę. Jak widzicie jest ich ponad 6 tys., więc jest w czym wybierać. Ale, żeby tutaj trochę zawęzić, to mamy tutaj różnego rodzaju filtry. Jak widzimy wszystkie kategorie obejmują 6 tys. ponad freelancerów, którzy potrafią zrobić teoretycznie okładkę do naszej książki. Natomiast my tutaj możemy sobie to zawęzić. Czyli interesuje nas tylko Book Design. Tutaj klikamy i już nam tutaj zawęziło do  4 586. Następnie mamy filtr Service Option, czyli mamy tutaj albo ilustrację albo typografiki albo fotografiki. Następnie możemy sobie wybrać gatunek, czyli np. czy to jest książka dla dzieci, czy jakaś artystyczna, czy książka o gotowaniu, czy fantazji, czy biznesowa, romans itd. Czyli tutaj niejako zawężamy sobie kolejnych freelancerów do tych, którzy specjalizują się w jakichś dziedzinach.  Jakiego formatu oczekujemy? Jeżeli chodzi o paperback to będzie PDF, jeżeli chodzi o e-booki będzie to JPG. I tak sobie możemy to zaznaczyć. Co zawiera ten serwis? Możemy zaznaczyć, że pliki źródłowe oczywiście, że do użytku komercyjnego, że back and spin design, czyli przód i tył okładki, że dostarczą nam również mockups, czyli te książki takie w 3D, które wyglądają jakby były faktycznie zrobione zdjęcia naszej książki. To możemy wykorzystać np. na profilu naszego autora, czy w listingu teraz właśnie wykorzystując nową opcję, którą Amazon udostępnił dla wydawców na KDP, a która nazywa się A+ content. Oczywiście premium quality image możemy też tutaj zaznaczyć. Jak widzicie będzie tylko 29 takich osób, które wykorzystują grafiki premium. Weźmy np. tutaj zaznaczmy PDF. Zaznaczam, że chcemy książkę dla dzieci. I zaznaczam, że chcemy ilustrację. A tutaj do użytku komercyjnego. Chcemy back and spin design i source file oraz 3D Mockups. Klikamy Apply. I zawęziło nam to do 56 freelancerów, którzy spełniają te kryteria. Następnie możemy przejść do Seller Details, czyli do typowo ustawień już pod konkretnego freelancera. Czyli jaki jest poziom tego freelancera. Jak widzimy Top Rated Seller tutaj jest akurat zero z tymi filtrami. Czyli nie ma tych najlepszych freelancerów, jeśli chodzi o te kategorie. Z poziomu pierwszego jest 9, z poziomu drugiego jest 6, a nowych sprzedających jest 41. Czyli jak widzimy oni przeważają. Nas interesują freelancerzy, którzy mają już jakieś doświadczenie, którzy robili podobne produkty i projekty, których my oczekujemy. Więc zaznaczam my sobie Level One, Level Two. Seller Speak, czyli język, w którym chcemy się porozumiewać z tym freelancerem. Tutaj w zupełności angielski jak zaznaczycie, to będzie OK. Jak widzimy tych języków jest naprawdę dużo, ale zdecydowana większość freelancerów angielskim się posługuje. W jakim stopniu? To już oczywiście zależy od kraju, w którym mieszkają. Ale to nie jest ważne w przypadku wykonywania okładki. Ma to ogromne znaczenie, jeżeli byśmy zlecili napisanie oczywiście książki. Wtedy native speaker jest jak najbardziej pożądany. Wobec tego mamy ustawione Seller Details i możemy teraz określić budżet. Ja tutaj to zostawiam, ponieważ budżet dogadamy już z freelacerem, czyli tutaj nie określamy sobie minimalnego, ani maksymalnego budżetu dla naszej okładki. To sobie ustalimy już indywidualnie, o czym zaraz sobie powiemy. I Delivery Time. Jeżeli bardzo nam się spieszy, możemy wybrać sobie Ekspres 24 godzinny. Pamiętajcie, że to jest dodatkowo płatne. Do trzech, do siedmiu dni albo obojętnie. Ja tutaj zaznaczam Any Time i to też dogaduje sobie z freelancerem.

Co więcej? Tutaj mamy taką opcję jak Pro Services. Czyli tu będą freelancerzy, którzy są przez Fiverr zweryfikowani jakościowo. Jeżeli to zaznaczymy, to jak widzimy Pro Services in KDP Book Cover. There are no services matching your search. Czyli nie pasują tutaj te wyniki wyszukiwania. Nie ma takiego freelancera, który jest zweryfikowany przez Fiverr właśnie w kwestii jakości. Więc to sobie odznaczamy. Natomiast, gdybyśmy chcieli naprawdę napisać dobrą książkę, dobrego e-booka i szukamy zajebistego ghostwritera, to wtedy Pro Services oczywiście możemy zaznaczyć i zobaczyć co oni tam oferują. Na pewno to będzie bardzo, bardzo drogie, ale możecie być pewni, że jeżeli to jest zweryfikowane przez Fiverr, to jakość tej usługi będzie na najwyższym poziomie.

Dobrze. To sobie budżet zostawiamy, czas dostawy sobie zostawiamy. Oczywiście, jeżeli chcecie to mieć wszystko po polsku, to po prostu prawym przyciskiem myszy w Google Chrome i wszystko wam się fajnie tłumaczy. Będziecie mieli wszystko jak na tacy. Ja jestem przyzwyczajony do angielskiego, dlatego tutaj to przełącze. Wyświetla nam się 15 rezultatów z ponad 6 tys. jak pamiętacie. I teraz to, jakiego freelancera wybierzemy, to jaka okładka nam się spodoba w portfolio tego freelancera, to już oczywiście jest kwestia indywidualna każdego z nas i kwestia produktu, który chcemy stworzyć. Więc to już tak naprawdę zależy od was. Ale jak widzicie są tutaj freelancerzy, którzy robią bardzo ciekawe okładki np. tutaj Kids Book Cover mamy coś takiego. I na przykładzie tego freelancera Roan Byan zrobimy sobie tutaj analizę tego, co się pojawia właśnie w jego ofercie.

Mamy oczywiście jakieś okładki, które on już stworzył (podejrzewam i tak to powinno być). Zobaczmy sobie inne. I teraz kwestia jest indywidualna. Czy wam się takie okładki podobają, czy nie. Jak dla mnie one bardzo przykuwają uwagę. Dajcie znać w komentarzu, czy też tak do tego podchodzicie, czy też myślicie w podobny sposób. Czyli widzimy jakieś portfolio, które które on już tutaj wykonał. Mamy naocznie to, czego możemy oczekiwać od takiego freelancera. Widzimy jego styl po prostu i o co tak naprawdę chodzi? Jeżeli jakiś freelancer nie przedstawia swojego portfolio, to albo go po prostu nie ma, bo jest nowy albo ma, ale trzeba poprosić o to, aby mam takie portfolio wysłał. I oczywiście to zawsze robimy przed jakimkolwiek zamówieniem. Mamy oczywiście tutaj o tym freelancerze, opis cały tego freelancera, te wszystkie korzyści, które płyną z zamówienia u niego. Czyli mamy 100% do użytku komercyjnego, Unlimited Revision, czyli możemy tutaj do woli zmieniać sobie i do woli jakby upgrade’ować ten projekt do momentu, w którym on nie będzie dla nas do zaakceptowania.

Więc to jest bardzo bardzo ważne, aby freelancer oferował Unlimited Revision. Teraz coraz więcej transferów coś takiego oferuje, ponieważ jest duża konkurencja i każdy chce świadczyć jak najlepszą jakość usług, dlatego to jest bardzo istotne. Wiele osób się tym po prostu sugeruje. Niektórzy mają jedną, dwie rewizje, trzy rewizje. Wtedy musimy naprawdę dobrze wiedzieć czego chcemy i po dostarczeniu przez freelancera takiego projektu mamy po prostu ograniczoną ilość poprawek, które możemy wprowadzić. Po dwóch rewizjach po prostu projekt zostaje zamknięty. I teraz tak. Widzimy tutaj cały opis. Jedziemy sobie na dół i tutaj ten freelancer opisuje siebie. Kim jest, czym się zajmuje itd. Widzimy, że jest z Bangladeszu, średni czas odpowiedzi to jest jedna godzina, na Fiverrjest od kwietnia 2019. Ostatnia dostawa była około 19 godzin temu. Mamy tutaj poniżej pakiety, które on oferuje. Czyli mamy BASIC, STANDARD, PREMIUM. 3 pakiety. Oczywiście, to jest do rozszerzenia. To można sobie rozszerzyć. Wystarczy, że porozmawiać sobie indywidualnie z takim freelancerem i on dla was może stworzyć osobny pakiet, ale o tym powiemy sobie na końcu. Mamy Basic i tutaj mamy napisane co się zawiera w tym pakiecie. Czyli tutaj powinno być to wszystko, co sobie zaznaczyliśmy w filterkach. Za 9 euro niecałe mamy back and spin designs, print ready, source file, 3D mockup, revision unlimited, commercial use  i delivery time one day, czyli dostawa 1 dzień. Nieograniczony rewizje, do użytku komercyjnego, 3D mockups, pliki źródłowe gotowe do druku i przód i tył oraz grzbiet okładki. To wszystko za 9 dolarów i tutaj oczywiście możemy kliknąć Select – wtedy wybierzemy sobie ten pakiet i takie zamówienie możemy pociągnąć do końca. Natomiast ja nie zalecam tego robić. Zaraz wam powiem dlaczego. Mamy STANDARD. In this package you will get free cover with 20 printfull coloring pages as a gift. Czyli dostaniemy tutaj trzy okładki plus 20 kolorowych stron do druku jako prezent. Czyli 20 stron takich kolorowanek. Też bardzo ciekawa opcja na wyróżnienie się freelancera wśród innych. Dodaje coś od siebie. I opcja PREMIUM.

7 okładek i 30 takich stron do pokolorowania. W tej najtańszej opcji mamy ich 10, także bardzo fajny bonus, jeśli chodzi o zrobienie okładki to za 8 euro naprawdę myślę, że warto. Oczywiście, najważniejsze dla nas będą również opinie takiego freelancera. To możemy sobie zobaczyć tutaj. Ma 44 opinie i wszystkie te opinie są 5 gwiazdkowe.

I teraz bardzo ważna sprawa. Jeżeli zlecacie freelancerowi wykonanie czy to okładki, czy wnętrza, czy czegokolwiek innego to po zakończeniu takiego zlecenia wystawiacie mu opinie. I bardzo was proszę, aby ta opinia była rzetelna. Nie zwracajcie uwagi na to, że freelancer was prosi o to, żebyście zostawili mu pięciogwiazdkową opinię, tylko oceńcie jego pracę w ten sposób jak ona została wykonana. Czyli jeżeli nie potrafiliśćie się dogadać, jeżeli on nie rozumie waszego pomysłu, jeżeli 30 razy poprawiał coś, bo to było źle, jeżeli nie mogliście tego wrzucić na KDP, bo nie przechodził plik itd. Czyli on nawalił ewidentnie, ale na końcu się dogadaliście. Zawsze freelancerzy na samym końcu próbują się do was przymilić tak, żebyście tę opinię dobrą mu zostawili. To oczywiście jest zagranie marketingowe. Im zależy na tym jak najbardziej. Natomiast pamiętajcie, że dając opinię pięciogwiazdkową komuś, kto zrobił słabą robotę narażacie innych na to, że będą chcieli go również wynająć sugerując się właśnie tymi opiniami. Więc to jest bardzo istotne, żebyśmy sami sobie tutaj świń nie podkładali.

Więc dlaczego nie zalecam Wam od razu tutaj klikać Continue i przechodzić do zamówienia właśnie takiego pakietu? Bo tutaj oczywiście po kliknięciu Continue To Checkout przechodzimy do koszyka i kupujemy to za te 8,88 plus service fee, czyli razem wychodzi 11,15 euro i wtedy ten freelancer dostaje wiadomość, że nasze zamówienie do niego dotarło i będzie się do nas zgłaszał po szczegóły tego zamówienia. Natomiast ja wam zalecam kliknąć sobie tutaj kontakt z freelancerem i napisać do niego wiadomość. Opisać dokładnie czego my potrzebujemy. Jakiego efektu oczekujemy. Wysłać mu nawet linki z Amazona do podobnych projektów, do podobnych książek, żeby on widział naszą wizję, żeby widział czy to, co on może nam zaoferować będzie spójne z tym, czego my oczekujemy. I na tym etapie już on może stwierdzić, że jednak nie wykona tego zadania, ponieważ to nie jest jego styl, on tego nie potrafi albo nie ma takich umiejętności, więc na tym etapie już możemy to zweryfikować. Tu możemy wysłać nawet do jednego giga różnego rodzaju plików i tych plików może być 20. To mogą być różne pliki. Zdjęcia, screeny z ekranu itd, żeby on jak najbardziej mógł sobie wyobrazić to, czego my oczekujemy po tej okładce, jaka ona ma być kolorystycznie i w jakim stylu.

Oczywiście, weryfikujemy to na samym początku już po jego portfolio. Czyli stwierdzamy, że jego styl nam się podoba, natomiast on musi widzieć czego my oczekujemy i właśnie w takiej wiadomości do sprzedającego to wszystko musimy mu bardzo dokładnie opisać. Im dokładniej to piszemy, tym mniej tych rewizji na końcu, tym mniej tych poprawek będziemy musieli tutaj wykonać i tym szybciej po prostu nasz produkt dostaniemy w takiej wersji, w jakiej chcemy go zaakceptować. Czyli o tym należy pamiętać. Co jeszcze jest bardzo ważne? Musimy zaznaczyć w takiej wiadomości do freelancera, że będziemy chcieli na samym końcu po ukończeniu tego projektu uzyskać od niego dokument, który nazywa się NDA. Jest to dokument potwierdzający przekazanie praw autorskich na nas, czyli ten freelancer deklaruje się w tym dokumencie, że wszystkie użyte grafiki, czcionki i tym podobne są do użytku komercyjnego – to raz. A dwa, że on ma do nich prawa i te prawa w takim dokumencie NDA przekazuje nam. I to jest bardzo ważny dokument w momencie, kiedy by Amazon poprosił nas o przedstawienie jakiegokolwiek dokumentu potwierdzającego prawa autorskie, które posiadamy do tego produktu. Wtedy wysyłamy mu NDA i na tym się zazwyczaj kończy. Jeśli ktoś chciałby dowiedzieć się jak taki dokument NDA wygląda, to po prostu w komentarzu zostawcie mi do siebie maila albo odezwijcie się do mnie na maila, a ja wam wyślę taki dokument jak on powinien wyglądać.

Dobra. Co jeszcze możemy zlecać na Fiverr oprócz wykonania okładki? Oczywiście ja wam tutaj to przetłumaczyć na polski, żebyście mogli sobie sami to czytać. Mamy projektowanie grafiki, logo, projekt logo, przewodnik po stylu marki, wizytówki, artykuły papiernicze, możemy zlecać jakieś ilustracje, portrety, karykatury, kreskówki, komiksy, różnego rodzaju infografiki, prezentacje photoshop i tym podobne, plakaty, katalogi, menu, pocztówki, zaproszenia, broszury, ulotki, wszystko. Naprawdę tutaj jest freelancerów mnóstwo, którzy się specjalizują w różnych rzeczach. Więc na Fiverr możecie zlecić naprawdę wszystko. Co tutaj jeszcze możemy zlecać? Możemy zlecać takie rzeczy jak prowadzenie mediów społecznościowych, reklamy w mediach społecznościowych, możemy zlecić SEO, możemy zlecić content marketing, czyli marketing treści, możemy zlecić e-mail marketing, analitykę naszej strony internetowej, marketing afiliacyjny, tworzenie pokazów – wszystko, co tylko sobie myślicie na Fiverr możecie zlecić. Was oczywiście interesuje to, co jest związane z Amazonem KDP, więc najczęściej będzie to tutaj projektowanie grafiki. I stąd możecie sobie wybrać oczywiście kategorię, która was interesuje albo ją wyszukać właśnie w ten sposób po lupce. Więc możecie tutaj zlecać naprawdę wszystko związanego z Amazonem KDP. Od znalezienia niszy, słów kluczowych, po przygotowanie wnętrza, okładki, przygotowanie kategorii, przygotowanie tłumaczenia dla waszego opisu, możecie całą reklamę zlecić PPC, możecie stronę autora zlecić do zbudowania, do opisania. Możecie zlecić prowadzenie social mediów dla waszego autora i tym podobne. Teraz na przykładzie np. e-booków. Jeżeli chcemy napisać e-booka, możemy sobie sprawdzić jakie są oferty Pro Services, czyli jak wyglądają właśnie te oferty zweryfikowane przez Fiverr. Jak widzicie mamy ich naprawdę dużo, jeśli chodzi o e-booki. Ale to nie ukrywajmy – to chyba jest najbardziej popularne zadanie, które się tutaj zleca, czyli napisanie jakiegoś e-booka, jakiejś książki. Więc mamy taką łatkę Pro Verified i możemy śmiało takiemu freelancerowi zaufać wiedząc, że to zadanie będzie wykonane na piątkę.

Jak widzicie ceny tutaj są naprawdę już wysokie, ale wiemy w tym momencie za co płacimy. Nie musimy tych freelancerów testować, ponieważ oni są już przetestowani i jakościowo i pod względem czasu wysyłki, pod względem wszystkiego, co zawarliśmy w umowie z takim freelancerem. Jak widzimy tutaj mamy freelancera, który nawet za 1777 euro. Teraz możemy sobie tutaj po sortowania według np. Best Selling i widzimy, że właśnie ta pani jest najbardziej obleganą ghostwriterką na Fiverr, jeśli chodzi o te osoby, które mają zweryfikowane swoje usługi pod kątem jakości. Sprawdźmy sobie właśnie jej gig, czyli to, co ta pani oferuje, w jakich cenach. Mamy wersję Basic 266 euro i to jest do dwóch tysięcy słów. Dostawa za cztery dni. Standard 532 euro i to jest do 5 tys. słów i 10 tysięcy słów to jest 883 euro. Tak to wygląda. Gdybyście faktycznie chcieli zlecić coś na pewniaka i nie martwić się tym, że będziecie musieli poprawiać i poprawiać i poprawiać. Natomiast warto jest szukać freelancerów po prostu, którzy są nieco niżej niż ci najlepsi, ale pamiętajcie, że oni też po pewnym czasie do tych zweryfikowanych freelancerów mogą trafić, a są na początku dużo, dużo tańsi. Tej pani usługi na samym początku też nie były pewnie aż tak drogie, jak są teraz. Natomiast jak powiedziałem wam – tutaj jakość idzie z ceną, więc automatycznie, kiedy została zweryfikowana przez Fiverr, to te ceny podniosła, bo jest to naturalne. Im wyższa cena, tym wyższa. Jakość akurat w tym przypadku, w przypadku Fiverr i zlecania tutaj różnego rodzaju projektów ma to swoje uzasadnienie.

Jak widzicie moi drodzy na Fiverr naprawdę można sobie ułatwić życie, jako publikujący na KDP. Zupełnie wszystkie czynności, które do tej pory wykonujecie możecie zlecić pod warunkiem, że potraficie to zrobić sami, że wiecie czego możecie oczekiwać po danym zadaniu, które zlecacie i macie sprawdzonych freelancerów. Ponieważ zazwyczaj jest tak, że jeżeli korzystamy z usług jakiegoś freelancera, ghostwritera, czy grafika i tym podobne, to się niego po prostu trzymamy, ponieważ jest on już sprawdzony. Wiemy, czego możemy oczekiwać po jego pracy i warto właśnie nawiązać dłuższą współpracę z takimi osobami. Co się wiąże oczywiście też później z tym, że ceny możemy negocjować na naszą korzyść, jeżeli decydujemy się już na taką dłuższą współpracę z freelancerem. Jeżeli wiecie, że będziecie chcieli w ciągu roku zlecać mu np. raz w miesiącu wykonanie jakiegoś wnętrza, okładki, czy dobór słów kluczowych, czy cokolwiek innego, to na samym starcie możecie wejść w bardzo fajny układ. On dla was może stworzyć osobny pakiet, który będziecie wykorzystywali właśnie przez cały rok. Czyli mówicie mu, że ja w tym roku tobie zlecę do wykonania 12 wnętrz do książek takich i takich i co miesiąc chcę, żeby dana książka, o danej tematyce była dla mnie wykonana. Wtedy, jeżeli taki freelancer nie ma takiego pakietu na rok, to on dla was stworzy taki pakiet, ustalacie sobie cenę i ta cena obowiązuje dla ciebie. Prawdopodobnie tylko ty będziesz z tego pakietu korzystał. Więc tutaj cenę możecie dowolnie sobie wynegocjować tak, żeby obie strony były zadowolone. To zawsze będzie tańsze, aniżeli byście co miesiąc zlecali mu dodatkową pracę. Także jeżeli chcecie łączyć dłuższą współpracę z danym freelancerem, to po prostu zaproponujcie mu współpracę na rok. Wtedy dostaniecie odpowiednio niższą cenę.

SUBSKRYBUJ!

⭐️BEZPŁATNE SZKOLENIE AMAZON KDP: https://bit.ly/3rC09Mz

⭐BEZPŁATNY EBOOK O PUBLIKACJI NA AMAZON KDP: https://bit.ly/3rHW47U

⭐BEZPŁATNA LISTA PRZYDATNYCH STRON I NARZĘDZI NA AMAZON KDP: http://bit.ly/3i8VAo2

⭐BEZPŁATNA LISTA 25 NISZ I 2500 SŁÓW KLUCZOWYCH: https://bit.ly/38U6s58

MOJE KURSY I PRODUKTY: https://bit.ly/2XhiLDi

⭐️⭐️⭐️ KDP PRO ACADEMY: https://bit.ly/3fkT8vb

⭐️⭐️⭐️ MAPA MYŚLI AMAZON KDP: https://bit.ly/3cb4EGD

⭐️⭐️⭐️ REKLAMA PPC: https://bit.ly/3nNHPxw

⭐️⭐️⭐️KURS AFILIACJA / CLICKBANK: https://bit.ly/315IBw7

?FANPAGE NA FACEBOOKU: https://bit.ly/3hOpdev

?GRUPA OGÓLNA NA FACEBOOKU: https://bit.ly/3pVFuRC

POLECAM RÓWNIEŻ!

⭐️ KURS Z TWORZENIA GRAFIKI W AFFINITY DESIGNER: https://cutt.ly/0kTnY7D

PROMOCJE!!

? CREATIVE FABRICA: -20%: https://bit.ly/34111Al ?

? HELIUM10: -50% ( PIERWSZY MIESIĄC ) lub -10% ( CO MIESIĄC ): https://bit.ly/2T0ax00 ?

? CANVA PRO: JEDNA LICENCJA NA 5 OSÓB: https://bit.ly/3lDu9Ds ?

? BOOKBOLT: -20% z kodem skutecznywsieci : http://bit.ly/3nCumY9 ?

SUBSKRYBUJ MNIE NA:

▶️BLOG : https://bit.ly/3nfzS2V ◀️

▶️YOUTUBE: https://bit.ly/2XdcgRV ◀️

▶️ FACEBOOK: https://bit.ly/3bfysDc ◀️

▶️ INSTAGRAM: https://bit.ly/3hQD9EO ◀️

▶️ MASZ PYTANIE? NAPISZ! ◀️

? e-mail: skutecznywsieci@gmail.com ?

Nazywam się Marcin Mudrak, a moją pasją i jedyną pracą stał się biznes internetowy. Myślą przewodnią towarzyszącą zakładaniu tego kanału jest pomóc Tobie w budowaniu własnego biznesu w sieci opartego na Twoich zainteresowaniach. Dodatkowo obiecuję masę motywacji do działania i tylko wartościowy kontent.

Moje materiały i kursy pomogły już setkom osób osiągnąć świetne rezultaty w internecie i mam na to dowody!

Jeśli chcesz do nich dołączyć – ZAPRASZAM – zrobię w tym celu wszystko.

Exit mobile version